Actes institucionals
Diada de Cala Murta Imprimir a/e

La Diada de Cala Murta té l’origen en els “Amics de Costa i Llobera” associació pollencina fundada en 1936. Per aquestes fetxes passà a les Cases de Cala Murta, finca que seria propietat de D. Ignasi Rotger Villalonga, fill de l’amo en Bernat Rotger i Cànaves antic cotxer de Ca’n Costa: pare i fill havien estat coneguts del Poeta.

Memòria anyal a Don Ignasi Rotger Imprimir a/e

Cada any, el 31 de Juliol, festivitat de Sant Ignasi de Loyola, que era el jorn onomàstic del creador de la Fundació dels seus cognoms, per a la perpetuació i difusió de la memòria i obra del poeta Miquel Costa i Llobera, els patrons i amics de la Fundació ens reunim a les Cases de Cala Murta de Formentor (Mallorca), i seu de la mateixa. I a l’Oratori celebram una eucaristia en sufragi de l’anima del senyor Ignasi, els seus familiars difunts i també per als membres finats del Patronat.

Celebració Anyal del naixament de D. Miquel Costa i Llobera Imprimir a/e
Aquesta celebració anyal, fou ideada por D. Bernat Cifre Forteza, Catedràtic de Llatí de l’Institut “Ramon Llull” de Palma de Mallorca i aleshores Secretari de la Fundació Rotger Villalonga.

Anyal Homenatge a Nuredduna Imprimir a/e
La Fundació Rotger Villalonga organitza cada any una eixida a Artà que compren visita al recinte talaiòtic “Ses Païses” i a les cèlebres Coves d’Artà escenàris del poema “La Deixa del Geni Grec” de Costa i Llobera (1900 – 1901, premiat amb l’Englantina als Jocs Florals Catalans de 1902 i repremiat posthumament el 1925).